Semikolon - cesta k štýlovej kancelárii
Žijeme v dobe, keď sa kancelária stala pre mnohých druhým domovom. V práci trávime čoraz viac času a chceme, aby tento čas bol nielen produktívny, ale aj príjemne strávený. Mohlo by sa zdať, že štýlová kancelária je výsadou len vedúcich pracovníkov, ale kľúčom k úspechu je zameranie sa na minimalizmus a organizáciu.
Vystúpte zo škatuľky a zorganizujte sa
Dokumenty, poznámky a iné kancelárske potreby môžu byť uložené v dizajnových skriniach a ukryté v zásuvkách krásnych stolov, ale nič nenahradí estetické cítenie, ktoré vedie k usporiadaniu práce tak, aby sa do nej nemohol vkradnúť chaos. Vďaka boxom, zakladačom a organizérom od spoločnosti Semikolon je organizácia všetkých vašich kancelárskych vecí jednoduchá - v skutočnosti je to radosť!
Štýlová prenosná kancelária
Práca môže byť efektívna nielen počas osemhodinového pracovného dňa. Čoraz viac ľudí dnes pracuje na diaľku a na voľnej nohe - za takýchto okolností je dôležité zorganizovať si čas, ale aj všetky potrebné doplnky. Hoci väčšinu dôležitých súborov a dokumentov máme uloženú v notebooku alebo v cloude, stále je dobré mať poruke priečinok na uloženie tlačených dokumentov. A ak potrebujete aktovku, uistite sa, že zodpovedá vášmu osobnému štýlu.
Usporiadanie myšlienok
Pri produktívnej práci, najmä pri práci, ktorá si vyžaduje kreativitu, pomáha zapisovať si nápady a vytvárať si vlastné zdroje inšpirácie. Najlepší spôsob, ako si usporiadať myšlienky, je hmatateľný - na papieri v krásnom zápisníku, do ktorého sa pozriete vždy, keď budete hľadať inšpiráciu. Značka Semikolon ponúka široký sortiment zápisníkov a zošitov, ktoré čakajú len na to, aby ste do nich zapísali svoju prvú značku!