Informácie

Obchodné podmienky

K uzavretiu zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim môže dôjsť dvoma spôsobmi.
Kupujúci má právo pred vykonaním objednávky prebrať s predávajúcim všetky ustanovenia zmluvy, vrátane tých, ktoré menia ustanovenia nasledujúcich predpisov. Táto komunikácia by mala byť vedená písomne a zaslaná na adresu Predávajúceho (FORMADE, Marszałkowska 34/50, 00-554 Warszawa).
Pokiaľ Kupujúci odstúpi od možnosti uzavrieť zmluvu individuálnym konaním, platia nasledujúce podmienky a platné právne predpisy.

PODMIENKY

§1 Definície

1. Poštová adresa - meno a priezvisko alebo názov inštitúcie, umiestnenie v meste (v prípade mesta rozdeleného na ulice: ulica, číslo budovy, číslo bytu; v prípade mesta nečleneného na ulice: názov mesta a číslo nehnuteľnosti), PSČ a mesto.
2. Adresa pre reklamácie:
FORMADE
Marszałkowska 34/50
00-554 Warszawa
3. Cenník dopravy - zoznam dostupných spôsobov doručenia a nákladov na doručenie na adrese formadore.sk/informacie/dorucenie-platba
4. Kontaktné údaje:
FORMADE
Marszałkowska 34/50
00-554 Warszawa
e-mail: info@formadore.sk
telefón: +421 2/332 157 12
5. Doručenie - typ prepravnej služby vrátane dopravcu a nákladov uvedených v cenníku dopravy na adrese formadore.sk/informacie/dorucenie-platba
6. Doklad o kúpe - faktúra, účet alebo účtenka vystavená v súlade so Zákonom č. 250/2007 Z. z. (o ochrane spotrebiteľa) § 16.
7. Produktová karta – jedna podstránka obchodu obsahujúca informácie o jednom produkte.
8. Zákazník - plnoletá fyzická osoba spôsobilá na právne úkony v plnom rozsahu, právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, avšak spôsobilá na právne úkony, nakupujúca u Predávajúceho priamo v súvislosti s jej obchodnou alebo profesijnou činnosťou.
9. Občiansky zákonník - zákon č. 40/1964 Z.z., v znení neskorších predpisov.
10. Etický kódex - súbor pravidiel správania, najmä etické a profesné normy vychádzajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z. z.
11. Spotrebiteľ – plnoletá fyzická osoba spôsobilá na právne úkony v plnom rozsahu, nakupujúci u Predávajúceho, bez priamej súvislosti s jej obchodnou alebo profesijnou činnosťou.
12. Košík – zoznam produktov vytvorený z ponuky v obchode na základe voľby Kupujúceho.
13. Nakupujúci - Spotrebiteľ aj Zákazník.
14. Miesto výdaja tovaru - poštová adresa alebo odberné miesto uvedené Nakupujúcim v objednávke.
15. Okamih dodania tovaru - okamih, kedy Nakupujúci alebo ním určená tretia osoba prevezme tovar.
16. Platba - spôsob platby za predmet zmluvy a doručenia uvedený na formadore.sk/informacie/dorucenie-platba
17. Spotrebiteľské právo - Zákon o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z. z.
18. Produkt - minimálne a nedeliteľné množstvo tovaru, ktoré môže byť predmetom objednávky a ktoré je v obchode predávajúceho uvedené ako merná jednotka pri stanovení jeho ceny (cena/jednotka).
19. Predmet zmluvy - produkty a doručenie, ktoré sú predmetom zmluvy.
20. Predmet služby - predmet zmluvy.
21. Odberné miesto - miesto dodania tovaru, ktorým nie je poštová adresa, uvedené vo výpise poskytnutom Predávajúcim v obchode.
22. Vec - hnuteľná vec, ktorá môže byť alebo je predmetom zmluvy.
23. Obchod – webová stránka dostupná na adrese formadore.sk, prostredníctvom ktorej môže Nakupujúci uskutočniť objednávku.
24. Predajca:
FORMADE Michał Wrzesień
Marszałkowska 34/50
00-554 Warszawa
DIČ: PL7491866705, IČO: 160026099
registrovaná a dostupná v záznamoch CEDIG na adrese:
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=5d701f28-23b5-4194-8323-48ed28eecb5c
BANKOVÝ ÚČET: 57 1140 1010 0000 5492 2600 1001
Systém - súbor spolupracujúcich zariadení a softvéru IT, ktorý zaisťuje spracovanie a ukladanie, ako aj odosielanie a prijímanie dát prostredníctvom telekomunikačných sietí pomocou koncového zariadenia špecifického pre sieť, bežne označovaného ako internet.
25. Dodacia lehota - počet hodín alebo pracovných dní uvedený na produktovej karte. Pracovné dni - dni od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov pripadajúcich na tieto dni.
26. Zmluva - zmluva uzavretá mimo prevádzky podnikateľa alebo na diaľku v zmysle ustanovenia § 2 č. 102/2014 Z. z.
27. Závada - fyzická aj právna závada.
28. Fyzická závada - nesúlad predávanej veci so zmluvou, najmä ak ide o:
a. nemá žiadne vlastnosti, ktoré by tento druh veci mal mať vzhľadom na účel uvedený v zmluve alebo vyplývajúce z okolností či miesta určenia;
b. nemá vlastnosti, o ktorých Predávajúci informoval Spotrebiteľa,
c. sa nehodí na účel, o ktorom Spotrebiteľ informoval Predávajúceho pri uzatváraní zmluvy, a predávajúci nevzniesol námietky k jeho zamýšľanému použitiu;
d. bola Spotrebiteľovi doručená neúplná;
e. v prípade nesprávnej inštalácie a uvedenia do prevádzky, pokiaľ tieto činnosti vykonával Predávajúci alebo tretia osoba, za ktorú Predávajúci zodpovedá, alebo Spotrebiteľ, ktorý sa riadil pokynmi obdržanými od Predávajúceho;
f. nemá vlastnosti udávané výrobcom alebo jeho zástupcom alebo osobou, ktorá uvádza vec na trh v rámci svojej podnikateľskej činnosti, a osobou, ktorá uvedením svojho mena, ochrannej známky alebo iného rozlišovacieho znaku na predávanej veci, prezentuje sa ako výrobca, ibaže predávajúci tieto uistenia poznal alebo, súdiac primerane, nemohol vedieť alebo nemohol ovplyvniť rozhodnutie Spotrebiteľa uzavrieť zmluvu, alebo pokiaľ ich obsah pred uzavretím zmluvy opravil.
29. Právna závada - stav, kedy je predávaná vec majetkom tretej osoby alebo je zaťažená právom tretej osoby a ak vyplýva obmedzenie v užívaní alebo nakladaní s vecou z rozhodnutia alebo rozsudku príslušného orgánu.
30. Objednávka - Vyhlásenie Nakupujúceho o zámere urobené prostredníctvom obchodu, jasne špecifikujúce: druh a množstvo produktov; spôsob doručenia; spôsob platby; miesto doručenia tovaru, údaje Nakupujúceho a smerujúce priamo k uzatvoreniu zmluvy medzi Nakupujúcim a Predávajúcim.

§2 Všeobecné podmienky

1. Zmluva je uzatvorená v slovenskom jazyku v súlade so slovenským právom a týmito predpismi.
2. Miesto doručenia tovaru musí byť na území Slovenskej republiky.
3. Predávajúci je povinný a zaväzuje sa poskytnúť služby a dodať tovar bez vád.
4. Všetky ceny uvádzané Predávajúcim sú vyjadrené v slovenskej mene a predstavujú konečné ceny (vrátane DPH). Ceny produktov nezahŕňajú náklady na dopravu, ktoré sú uvedené v cenníku dopravy.
5. Potvrdenie, prístup, záznam a uchovanie všetkých podstatných ustanovení zmluvy pre budúci prístup k týmto informáciám má formu:
a. potvrdenia objednávky zaslaním na uvedenú e-mailovú adresu: objednávky, proforma faktúry, informácie o práve na odstúpenie od zmluvy, tieto obchodné podmienky vo verzii pdf, vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy vo verzii pdf, odkazy na samostatné stiahnutie obchodných podmienok a vzorového formuláre na odstúpenie od zmluvy;
b. k vyplnenej objednávke zaslanej na určené miesto doručenia tovaru priloženého vytlačeného dokladu o kúpe, informácií o práve na odstúpenie od zmluvy, týchto obchodných podmienok a vzorového formulára pre odstúpenie od zmluvy.
6. Za komunikáciu s ním pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku si predávajúci neúčtuje žiadne poplatky a Nakupujúci znáša svoje náklady vo výške vyplývajúcej zo zmluvy, ktorú uzavrel s treťou osobou, ktorá mu poskytuje konkrétnu službu umožňujúcu komunikáciu na diaľku.
7. Predávajúci zaisťuje Nakupujúcemu pomocou systému správny chod obchodu v nasledujúcich prehliadačoch: IE verzia 7 alebo novšia, FireFox verzia 3 alebo novšia, Opera verzia 9 alebo novšia, Chrome verzia 10 alebo novšia, Safari s nainštalovanou najnovšou verziou JAVA a FLASH, na obrazovkách s horizontálnym rozlíšením nad 1024 px. Používanie softvéru tretích strán, ktorý ovplyvňuje fungovanie a funkčnosť prehliadačov: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari môžu mať vplyv na správne zobrazenie obchodu, takže pre získanie plnej funkčnosti obchodu formadore.sk ich všetky vypnite.
8. Nakupujúci môže využiť možnosť uloženia svojich údajov obchodom za účelom uľahčenia procesu zadávania nasledujúcej objednávky. Za týmto účelom by mal Nakupujúci poskytnúť prihlasovacie meno a heslo potrebné na prístup k jeho účtu. Login a heslo je postupnosť znakov určená Nakupujúcim, ktorý je povinný ich uchovávať v tajnosti a chrániť pred neoprávneným prístupom tretích osôb. Nakupujúci môže v obchode kedykoľvek prezerať, opravovať, aktualizovať údaje a zmazať účet.
9. Predávajúci dodržuje etický kódex.

§3 Uzavretie zmluvy a realizácia

1. Objednávky je možné zadávať 24 hodín denne.
2. Pre zadanie objednávky by mal Nakupujúci vykonať minimálne nasledujúce kroky, z ktorých niektoré sa môžu niekoľkokrát opakovať:
a. pridanie produktu do košíka;
b. výber spôsobu doručenia;
c. výber spôsobu platby;
d. výber výdajného miesta;
e. zadanie objednávky v obchode pomocou tlačidla „Potvrdiť objednávku“
3. K uzatvoreniu zmluvy so Spotrebiteľom dochádza v okamihu zadania objednávky.
4. Vybavenie objednávky Zákazníka platené na dobierku sa uskutoční ihneď a objednávky platené bankovým prevodom alebo prostredníctvom elektronického platobného systému sa uskutočnia po pripísaní platby spotrebiteľa na účet predávajúceho.
5. K uzatvoreniu zmluvy so Zákazníkom dochádza prijatím objednávky Predávajúcim, o čom Zákazníka informuje do 48 hodín od zadania objednávky.
6. Vybavenie objednávky Spotrebiteľa platenej na dobierku sa uskutoční ihneď a objednávky platené bankovým prevodom alebo prostredníctvom elektronického platobného systému sa uskutočnia po pripísaní platby spotrebiteľa na účet predávajúceho.
7. Vybavenie objednávky zákazníka môže byť podmienené zaplatením celej hodnoty objednávky alebo jej časti alebo získaním obchodného úverového limitu aspoň vo výške hodnoty objednávky alebo súhlasom predávajúceho so zaslaním objednávky na dobierku (platené pri dodaní).
8. Odoslanie predmetu zmluvy prebieha v lehote uvedenej na produktovej karte a pri objednávkach skladajúcich sa z mnohých produktov v najdlhšej lehote uvedenej na produktových kartách. Lehota začína plynúť od okamihu spracovania objednávky.
9. Zakúpený predmet zmluvy je spolu s Nakupujúcim zvoleným predajným dokladom zaslaný s druhom dodania zvoleným Nakupujúcim na miesto výdaja veci uvedenej Nakupujúcim v objednávke spolu s pripojenými prílohami uvedenými v §2 bod 5b.

§4 Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy

1. Spotrebiteľ je oprávnený podľa § 7 č. 102/2014 Z. z. odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku bez uvedenia dôvodu a bez vynaloženia nákladov, s výnimkou nákladov uvedených v uvedených v § 9 ods. 3 a § 10 ods. 3.
2. Lehota na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku je 30 dní od dodania veci a na jej dodržanie je nutné zaslať vyhlásenie o odstúpení a odoslať predmet vrátenia pred uplynutím tejto lehoty.
3. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy môže Spotrebiteľ urobiť prostredníctvom formulára dostupnom na adrese formadore.sk/informacie/vratenie-tovaru-reklamacia alebo v inej písomnej forme v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa.
4. Predávajúci vylučuje možnosť podať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy inak ako písomne.
5. Predávajúci bezodkladne potvrdí Spotrebiteľovi e-mailom (uvedeným pri uzavretí zmluvy a iným, pokiaľ je uvedený v predloženom vyhlásení) prijatie vyhlásenia o odstúpení od zmluvy.
6. V prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva považuje za neplatnú.
7. Spotrebiteľ je povinný vrátiť vec Predávajúcemu bezodkladne, najneskôr však do 30 dní odo dňa, keď od zmluvy odstúpil. Stačí zaslať položku späť pred uplynutím lehoty.
8. Spotrebiteľ zašle späť tovar, ktorý je predmetom zmluvy, od ktorej odstúpil, na vlastné náklady a riziko.
9. Spotrebiteľovi nebude účtovaný poplatok za dodanie digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, pokiaľ Spotrebiteľ nesúhlasil s plnením pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy alebo nebol pri udelení tohto súhlasu informovaný o strate práva na odstúpenie od zmluvy alebo ak obchodník neposkytol potvrdenie v súlade s § 7 č. 102/2014 Z. z
10. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty veci, ktorá je predmetom zmluvy a ktorá vznikla v dôsledku užívania veci nad mieru nevyhnutnú na určenie jej povahy, vlastností a funkčnosti.
11. Predávajúci bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia Spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy, vráti Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré Spotrebiteľ uhradil, vrátane nákladov na dodanie veci, a pokiaľ Spotrebiteľ zvolil iný spôsob dodania ako najlacnejší obvyklý spôsob dodania ponúkaný predávajúcim, predávajúci spotrebiteľovi dodatočné náklady nevracia. A to v súlade s ustanoveniami uvedenými v zákone 102/2014 Z. z., § 9 ods. 3 a § 10 ods. 3.
12. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ, pokiaľ Spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným platobným prostriedkom, ktorý pre Spotrebiteľa nepredstavuje žiadne náklady.
13. Predávajúci môže zadržať vrátenie platby prijatej od Spotrebiteľa, kým nedostane vec späť alebo kým Spotrebiteľ nepredloží doklad o jej vrátení, podľa toho, čo nastane skôr.
14. Spotrebiteľ nemá podľa § 7 odst. 6 č. 102/2014 Z. z. právo odstúpiť od zmluvy:
a. pri ktorých je cena alebo odmena závislá na výkyvoch na finančnom trhu, ktoré Predávajúci nemôže ovplyvniť a ktoré môžu nastať pred koncom lehoty na odstúpenie od zmluvy;
b. ak je predmetom plnenia neštandardná vec vyrobená podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo určená na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
c. ak je predmetom plnenia predmet podliehajúci rýchlej skaze alebo predmet s krátkou dobou trvanlivosti;
d. pokiaľ je predmetom plnenia vec dodaná v uzavretom obale, ktorý nemožno po otvorení zo zdravotných alebo hygienických dôvodov vrátiť, pokiaľ bol obal po dodaní otvorený;
e. keď predmet plnenia tvoria veci, ktoré sú vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľné od iných vecí;
f. ak sú predmetom služby zvukové alebo obrazové nahrávky alebo počítačové programy dodané v zapečatenom obale, ak je obal po dodaní otvorený;
g. v prípade dodania digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a potom, čo obchodník informoval spotrebiteľa o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
h. na dodávku novín, periodík alebo časopisov, s výnimkou zmluvy o predplatnom.

§5 Záruka

1. Predávajúci zodpovedá Spotrebiteľovi za závady (záruka), za podmienok uvedených v zákone 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka. Najmä v § 626 a § 619-627 Občianskeho zákonníka a nasledujúcich.
2. V prípade zmluvy uzavretej so Spotrebiteľom, pokiaľ sa fyzická vada objaví pred uplynutím jedného roka od dodania veci, má sa za to, že vada existovala v čase, keď riziko prešlo na Spotrebiteľa.
3. Ak má predávaná vec vady, môže Spotrebiteľ:
a. urobiť vyhlásenie požadujúce zníženie ceny;
b. predložiť vyhlásenie o odstúpení od zmluvy;
ak Predávajúci bezodkladne a bez zbytočných ťažkostí pre Spotrebiteľa nevymení závadnú vec za bezchybnú alebo vadu neodstráni. Pokiaľ však už bola vec Predávajúcim vymenená alebo opravená alebo Predávajúci nesplnil svoju povinnosť vymeniť vec za vec bez závady alebo závadu odstrániť, nie je oprávnený vec vymeniť alebo závadu odstrániť.
4. Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia závady navrhnutého predávajúcim požadovať výmenu veci za vec bez vady alebo namiesto výmeny veci požadovať odstránenie vady, ibaže uvedenie veci do súladu s kúpnou zmluvou spôsobom zvoleným Spotrebiteľom nie je možné alebo by si vyžiadalo neprimerané náklady oproti spôsobu navrhnutému predávajúcim, pričom pri posudzovaní neprimeraných nákladov sa prihliada na hodnotu veci bez vady, na druh a význam zistenej vady, ako aj na ťažkosti, ktorým by bol Spotrebiteľ iným spôsobom plnenia vystavený.
5. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, pokiaľ je vada nepodstatná.
6. Ak má predávaná vec vady, môže Spotrebiteľ:
a. požadovať, aby bola vec vymenená za vec bez vád;
b. požadovať odstránenie vady.
7. Predávajúci je povinný vymeniť vadnú vec za bezvadnú alebo vadu odstrániť v primeranej lehote bez zbytočných ťažkostí pre Spotrebiteľa.
8. Predávajúci môže odmietnuť vyhovieť požiadavke Spotrebiteľa, pokiaľ uvedenie vadnej veci do súladu s kúpnou zmluvou spôsobom zvoleným kupujúcim nie je možné alebo by si vyžiadalo neprimerané náklady v porovnaní s iným možným spôsobom uvedenia do súladu s kúpnou zmluvou.
9. Ak bola chybná vec zmontovaná, môže Spotrebiteľ požadovať, aby ju Predávajúci po výmene vady alebo odstránení vady demontoval a znovu zmontoval, je však povinný niesť časť nákladov s tým spojených vo výške presahujúcej cenu predanej veci alebo môže požadovať, aby predávajúci uhradil časť nákladov na demontáž a spätnú montáž, a to až do výšky ceny predanej veci.
10. Spotrebiteľ, ktorý uplatňuje práva zo záruky, je povinný na náklady Predávajúceho doručiť vadnú vec na adresu pre uplatnenie reklamácie, a pokiaľ by vzhľadom na povahu veci alebo spôsob jej inštalácie bolo doručenie veci Spotrebiteľom nadmerne ťažké, je Spotrebiteľ povinný sprístupniť vec Predávajúcemu v mieste, kde sa vec nachádza.
11. Náklady na výmenu alebo opravu nesie Predávajúci, s výnimkou situácie popísanej v §4 bod 10.
12. Predávajúci je povinný prevziať od Spotrebiteľa vadnú vec, pokiaľ je vec vymenená za vec bez vád alebo pokiaľ dôjde k odstúpeniu od zmluvy.
13. Predávajúci do štrnástich dní odpovie na:
a. vyhlásenie so žiadosťou o zníženie ceny;
b. vyhlásenie o odstúpení od zmluvy;
c. žiadosť, aby bola vec vymenená za vec bez vád;
d. žiadosť o odstránenie vady.
V opačnom prípade sa má za to, že vyjadrenie či žiadosť Spotrebiteľa považoval za oprávnenú.
14. Predávajúci zodpovedá v rámci záruky pri zistení fyzickej vady pred uplynutím dvoch rokov odo dňa dodania veci Spotrebiteľovi, a ak je predmetom predaja použitý tovar, do jedného roka odo dňa dodania veci Spotrebiteľovi.
15. Nárok Spotrebiteľa na odstránenie vady alebo na výmenu predanej veci za vec bez vady sa premlčí za jeden rok odo dňa, keď bola vada zistená, najskôr však po uplynutí dvoch rokov od odovzdania veci Spotrebiteľovi, a ak ide o použitú vec, po uplynutí jedného roka od odovzdania veci Spotrebiteľovi.
16. V prípade, že doba použiteľnosti veci uvedená Predávajúcim alebo výrobcom uplynie po viac ako dvoch rokoch od odovzdania veci Spotrebiteľovi, zodpovedá Predávajúci v rámci záruky za fyzické vady veci zistené pred uplynutím tejto doby.
17. V lehotách stanovených v § 5 odst. 15 až 17 môže Spotrebiteľ podať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy alebo o znížení ceny z dôvodu fyzickej vady predanej veci, a pokiaľ Spotrebiteľ požadoval výmenu veci za vec bez vady alebo odstránenie vady, plynie lehota na podanie vyhlásenia o odstúpenie od zmluvy alebo o znížení ceny neúčinným uplynutím lehoty na výmenu veci alebo odstránenie vady.
18. Pokiaľ je jeden z nárokov zo záruky uplatnený na súde alebo rozhodcovskom súde, lehota na uplatnenie ostatných nárokov, na ktoré má Spotrebiteľ nárok podľa tohto odseku, sa prerušuje až do právoplatného skončenia konania. To isté platí pre mediačné konanie, avšak lehota na uplatnenie ostatných záručných práv voči Spotrebiteľovi začína plynúť odo dňa, keď súd odmietne schváliť zmier uzavretý pred sprostredkovateľom alebo neúspešným ukončením mediácie.
19. Pre uplatnenie práv zo záruky za právne vady predanej veci platí § 5 body 15-16, že lehota začína plynúť odo dňa, keď sa Spotrebiteľ o vade dozvedel, a pokiaľ sa Spotrebiteľ o vade dozvedel až ako výsledok nárokov tretích osôb - odo dňa, keď rozsudok vydaný v spore s treťou osobou nadobudne právoplatnosť.
20. Pokiaľ Spotrebiteľ v dôsledku vady tovaru urobil vyhlásenie o odstúpení od zmluvy alebo o znížení ceny, môže požadovať náhradu škody, ktorá mu vznikla uzavretím zmluvy bez toho, aby vedel o existencii vady, a to aj v prípade, že škoda vznikla v dôsledku okolností, za ktoré Predávajúci nezodpovedá, najmä môže požadovať vrátenie nákladov na uzavretie zmluvy, nákladov na vyzdvihnutie, prepravu, uskladnenie a poistenie tovaru, vrátenie vynaložených nákladov v rozsahu, v akom z nich nemal prospech a nedostal ich späť od tretej osoby, a vrátenie nákladov na proces. Tým nie sú dotknuté ustanovenia o povinnosti nahradiť škodu podľa všeobecných pravidiel.
21. Uplynutie lehoty na zistenie vady nebráni uplatneniu práv zo záruky, pokiaľ Predávajúci vadu podvodne zamlčal.

§6 Zásady ochrany osobných údajov

1. Správcom osobných údajov poskytnutých Spotrebiteľom obchodu je Predávajúci.
2. Podrobné pravidlá pre zhromažďovanie, spracovanie a uchovávanie osobných údajov, ktoré obchod používa na vybavovanie objednávok, sú popísané v Zásadách ochrany osobných údajov, ktoré nájdete na adrese: FormAdore https://formadore.sk/informacie/ochrana-osobnych-udajov

§7 Ochrana osobných údajov
1. Správcom osobných údajov je FORMADE Michał Wrzesień, Marszałkowska 34/50, 00-554 Warszawa, e-mail: info@formadore.sk. Všetky požiadavky týkajúce sa vašich osobných údajov smerujte na túto e-mailovú adresu.
2. Správca zhromažďuje a spracováva vaše osobné údaje s vaším súhlasom a v súlade s platnými právnymi predpismi. Máte právo neposkytnúť osobné údaje uvedené v Pravidlách nevyhnutné na uzavretie zmluvy, čo bude mať za následok nemožnosť uzavrieť túto zmluvu.
3. Vaše údaje sú zdieľané s tretími stranami iba preto, aby sme vám mohli plne poskytovať naše služby uvedené v týchto podmienkach.
4. Osobné údaje ukladáme v Európskom hospodárskom priestore. Okrem tejto oblasti môžu byť odovzdávané a spracovávané v súlade so zákonom za použitia vhodných opatrení na ochranu údajov.
5. Ak si chcete vyžiadať kópiu údajov, ktoré o vás uchovávame, zašlite žiadosť na náš e-mail: info@formadore.sk.
6. Osobné údaje sa uchovávajú po dobu až siedmich rokov od uplynutia účelu, na ktorý boli zhromaždené.
7. Máte právo na prístup k svojim údajom, na ich opravu, aktualizáciu, právo byť zabudnutý, právo na obmedzenie spracovania, právo na prenositeľnosť svojich osobných údajov, právo nebyť predmetom automatizovaného rozhodovania, právo vzniesť námietku, právo podať sťažnosť na dozornom úrade.
8. Správca profiluje údaje iba na štatistické a vývojové účely a iba na interné účely, čo nezahŕňa žiadny rozhodovací proces voči dotknutej osobe.

§8 Záverečné ustanovenia

1. Žiadne ustanovenie týchto predpisov nemá za cieľ porušovať práva Nakupujúceho. Takto ich nemožno ani vykladať, pretože v prípade, že niektorá časť obchodných podmienok nie je v súlade s platnými právnymi predpismi, predávajúci prehlasuje, že namiesto napadnutého ustanovenia obchodných podmienok bezvýhradne dodržiava a aplikuje tieto právne predpisy.
2. Registrovaní kupujúci budú o zmenách podmienok a ich rozsahu informovaní e-mailom (na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii alebo objednávke). Oznámenie bude zaslané najneskôr 30 dní pred nadobudnutím účinnosti nových predpisov. Zmeny budú vykonané kvôli uvedeniu nariadenia do súladu s platnými právnymi predpismi.
3. Aktuálna verzia obchodných podmienok je kupujúcemu vždy k dispozícii v záložke obchodné podmienky: formadore.sk/informacie/obchodne-podmienky-obchodu. Počas spracovania objednávky a po celú dobu popredajných služieb je kupujúci viazaný obchodnými podmienkami, ktoré prijal pri podaní objednávky. S výnimkou prípadu, keď ju spotrebiteľ považuje za menej výhodnú ako súčasný a informuje predávajúceho o voľbe existujúcej, ak je to relevantné.
4. V záležitostiach, na ktoré sa nevzťahujú tieto predpisy, sa použijú príslušné platné zákonné ustanovenia. Spory, pokiaľ Spotrebiteľ prejaví takú vôľu, sa riešia mediačným alebo rozhodcovským konaním. V krajnom prípade rieši vec miestne a vecne príslušný súd.

Formulár na odstúpenie od zmluvy

Warszawa, 28.03.2023